ریمل هایی برای استفاده روزمره + توضیحات کامل و تصاویر
ریمل هایی برای استفاده روزمره + توضیحات کامل و تصاویر

ریمل هایی برای استفاده روزمره سایت تفریحی نمکستان به نقل از فروشگاه اینترنتی دوفیتو : ریمل هایی برای استفاده روزمره مژه های بسیار بلند و فر خورده زمان و مکان خاصی دارند. لوازم آرایش مناسب برای استفاده روزمره کمی متفاوت هستند. برای یک خرید روزانه یا یک نهارخوردن ساده در خانه یک دوست، داشتن مژه […]

ریمل هایی برای استفاده روزمره

ریمل هایی برای استفاده روزمره

سایت تفریحی نمکستان به نقل از فروشگاه اینترنتی دوفیتو :

ریمل هایی برای استفاده روزمره

مژه های بسیار بلند و فر خورده زمان و مکان خاصی دارند. لوازم آرایش مناسب برای استفاده روزمره کمی متفاوت هستند. برای یک خرید روزانه یا یک نهارخوردن ساده در خانه یک دوست، داشتن مژه های سنگین و بسیار بلند شاید صورت شما را بیش از اندازه آرایش شده و کار شده نشان دهند. بسیاری ترجیح می دهند از یک ریمل ساده تر با جلوه ای طبیعی تر برای استفاده روزانه بهره بگیرند. در ضمن باید به این موضوع توجه کرد که دنیای مد هرچه بیشتر به سمت سادگی و جلوه طبیعی صورت، در حال حرکت است.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

آرایش های ساده و مدرن نسبت به آرایش های دراماتیک و تئاتری بیش تر مورد توجه هستند. بسیاری از برندهای معتبر آرایشی مانند Estee Lauder و Benefit ریمل هایی به رنگ قهوه ای، طلایی یا حتی بی رنگ ارائه داده اند. این ریمل ها را می توان به عنوان پرایمر نیز استفاده کرد. به این منظور که اگر روی آنها ریمل اصلی خود را استفاده کنید مژه هایی هر چه بلندتر و حجیم تر خواهید داشت. اما این ریمل ها انتخابی عالی برای استفاده روزمره اند و جلوه ای ساده و زیبا به مژه ها می بخشند. این ریمل ها به اندازه ای طبیعی جلوه می کنند که شاید هیج کس متوجه آرایش مژه هایتان نشود. گویی که مژه های طبیعی خودتان حالتی حجیم و زیبا به خود گرفته اند.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

اگر طرفدار سبک مژه های کاملاً جداگانه هستید ریمل هایی انتخاب کنید که برس های آنها شانه هایی فاصله دار داشته باشند. حتی شانه کردن مژه ها با شانه های مخصوص مژه به تازگی پرطرفدار شده است. به هر حال به هر سبکی که علاقه دارید برای آرایش روزمره امسال سعی کنید جلوه ای مینیمال، طبیعی و تازه داشته باشید زیرا زیبایی طبیعی از بهترین گزینه های امسال است. در ادامه چند نوع از بهترین ریمل هایی که می توانید برای این منظور استفاده کنید ارائه شده است.

  • Benefit
همچنین بخوانید:  این گونه خوشبختی را برای خود رقم زدم

این ریمل قهوه ای رنگ و مخصوص استفاده روزانه است. فرمولی بسیار سبک داشته و مژه های را به هم نمی چسباند. البته که می توانید آن به عنوان پرایمر نیز استفاده کنید.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

  • Dior

بهتر است خیلی به اسم آن توجه نکنید زیرا استفاده از این ریمل به تنهایی نه تنها حالتی دراماتیک و تئاتری به چشمان نخواهد داد بلکه بسیار ساده جلوه می کند و قلم موی آن مخصوص جداسازی مژه ها طراحی شده است.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

  • Perricon MD

از اسم نوشته شده روی این ریمل کاملاً مشخص است که دقیقاً چه کاری انجام می دهد. به طور کلی این برند یک خط تولید جداگانه به نام (No Make-up) راه اندازی کرده که تمام لوازم آرایشی ارائه شده در این خط تولید به قدری طبیعی هستند که گویی صورت بدون آرایش است.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

  • Estee Lauder

این ریمل نوعی رنگ مشکی طبیعی به مژه ها می دهد که به هیچ عنوان جلب توجه نمی کند و انتخابی جالب برای جلوه طبیعی آخر هفته ها و تعطیلات است. البته که می توانید آن را به عنوان پرایمر نیز استفاده کنید.

ریمل هایی برای استفاده روزمره

برای خرید بهترین ریمل با برترین برندها به فروشگاه آنلاین سر بزنید.

ریمل هایی برای استفاده روزمره