آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم کوکو ماکارانی پیاز یک عدد تخم مرغ چهار عدد سس گوجه سه قاشق […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی

کوکوی ماکارونی ساده,کوکوی ماکارونی با گوشت چرخ کرده,کوکوی ماکارونی,کوکو ماکارونی

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.


مواد لازم کوکو ماکارانی

  • پیاز یک عدد
  • تخم مرغ چهار عدد
  • سس گوجه سه قاشق غذا خوری
  • ماکارونی فرم دار دویست و پنجاه گرم
  • روغن دویست و پنجاه گرم
  • سوسیس دویست و پنجاه گرم
  • فلفل دلمه ای صد گرم
  • فلفل و نمک به میزان لازم
  • آب به میزان لازم

کوکوی مرغ مجلسی,کوکوی مرغ خوشمزه,کوکوی مرغ,کوکو مرغ,کتلت مرغ

طرز تهیه کوکوی ماکارانی

با آموزش طرز تهیه کوکوی ماکارونی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. با ذکر بسم الله الرحمن الرحیم آشپزی رو آغاز می کنیم.ابتدا ماکارونی های فرم دار را در یک قابلمه متوسط می ریزیم.

قابلمه را تا نیمه آب می کنیم و می گذاریم روی شعله تا جوش بخورد در همین حین ۲ قاشق غذاخوری نمک هم به آن اضافه نمایید زمانی که ماکارانی فرم دار حالت خشکی خود را از دست داد و نرم شده بود آن را در آبکش می ریزیم و آبکش می کنیم.

یک تکه از ماکارانی فرم دار را مزه می کنیم اگر شور بود یکبار دیگر آبکشی می کنیم.سپس ماکارانی را رها می کنیم تا خنک شود در این حین چند بار آبکش را تکان می دهیم تا ماکارانی ها به یکدیگر نچسبند پیاز را خرد می کنیم

و در روغن تفت می دهیم و فلفل دلمه ای را هم بصورت خلالی خرد کرد می کنیم و با پیاز تفت می دهیم.سپس سوسیس ها خرد می کنیم و به پیاز و فلفل دلمه ای اضافه می کنیم و تفت می دهیم.در این هنگام سس گوجه ، نمک و فلفل را اضافه می کنیم

و مواد خوب تفت می دهیم سپس مواد را رها می کنیم تا خنک شود. حالا نوبت به ساخت مایه کوکو می رسد تمام مواد را با ماکارانی مخلوط می کنیم و تخم مرغ ها نیز اضاف می کنیم.مواد کوکو را آنقدر مخلوط می کنیم تا یکدست و صاف شود.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه پلو ماهی قالبی

تابه مناسبی روی شعله قرار می دهیم و بعد از داغ شدن روغن مایه کوکو را داخل آن می ریزیم و روی مایه کوکو را با پشت قاشق صاف می کنیم . پس از سرخ شدن سمت زیرین کوکو آن را بر می گردانیم تا سمت بالایی کوکو هم سرخ شود.

این کوکو مانند پیتزا می شود و با کمی تغییرات در مواد ان می توانید طعم های خوشمزه ای به دست آورید. مثلا می توانید به جای سوسیس از مرغ و قارچ استفاده کنید و طعمی نزدیک به پیتزا مرغ و قارچ داشته باشیم. در آخر کوکو را با سس کچاب سرو نمایید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی