عکس های بازیگران ، داستان و زمان پخش سریال چرخ فلک از شبکه یک
عکس های بازیگران ، داستان و زمان پخش سریال چرخ فلک از شبکه یک

عکس های بازیگران ، داستان و زمان پخش سریال چرخ فلک از شبکه یک داستان سریال چرخ فلک مجید مولایی تهیه کننده مجموعه اپیزودیک «چرخ فلک» که بعد از تعطیلات عید فطر دوباره جلوی دوربین رفت درباره روند تولید این اثر به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه تابستانی که از امشب ۲۶ تیرماه روی آنتن […]

عکس های بازیگران ، داستان و زمان پخش سریال چرخ فلک از شبکه یک

سریال چرخ فلک , زمان پخش سریال چرخ فلک , تکرار سریال چرخ فلک

داستان سریال چرخ فلک

مجید مولایی تهیه کننده مجموعه اپیزودیک «چرخ فلک» که بعد از تعطیلات عید فطر دوباره جلوی دوربین رفت درباره روند تولید این اثر به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه تابستانی که از امشب ۲۶ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما می رود همزمان با پخش تدوین و صداگذاری می شود.

وی افزود: این روزها اپیزودهای مربوط به بهرام عظیم پور به پایان رسیده و عزیزالله حمیدنژاد و احسان عبدی پور در دو گروه مجزا اپیزودهای باقی مانده را جلوی دوربین می برند. «چرخ فلک» ۱۲ داستان دارد که ۲۸ قسمت را پوشش می دهد و برخی داستان ها دو قسمتی و بعضی داستان ها سه قسمتی خواهند بود.

این تهیه‌کننده با بیان این که در حال حاضر ۲۰ قسمت این سریال آماده و در مراحل فنی قرار دارد، تصریح کرد: الان شش قسمت «چرخ فلک» با دو تن از این کارگردانان در حال تصویربرداری است و دو قسمت پایانی که در حکم جمع بندی سریال هست احسان عبدی پور مقابل دوربین خواهد برد.

مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم پور  و احسان عبدی پور با تهیه ‌کنندگی مجید مولایی از تولیدات مرکز امور نمایشی سیما از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه به شکل اپیزودیک ساخته می ‌شود و هر ایپزود آن دو الی سه قسمت دارد. بازیگران زیادی هم در این مجموعه در اپیزودهای مختلفی چون «مینا»، «سارا»، «داودد»، «خالد» و «کامران» ایفای نقش می ‌کنند.

سریال چرخ فلک , زمان پخش سریال چرخ فلک , تکرار سریال چرخ فلک

بازیگران سریال چرخ فلک

این سریال ۲۸ قسمتی از شنبه تا سه شنبه هر شب راس ساعت ۲۲:۲۰ روی آنتن می رود و اولین قسمت آن امشب ۲۶ تیر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی و اندیشه فولادوند، فاطمه مرتاضی، لاله صبوری، احسان امانی، مرتضی کاظمی، سهیلا جوادی، مهزاد عظیمی، مریم شفیعی، مرتضی علی آبادی، بهناز جعفری، مریم به وبانی و … در این مجموعه نمایشی ایفای نقش کرده‌ اند.

همچنین بخوانید:  گریم های محسن تنابنده در سریال شاهگوش + عکس ها

عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از نویسنده: علیرضا طالب‌زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی،

مدیران تولید: محسن صراف و حیدر زرقومی، دستیار مجری طرح: محسن صرافی، دستیار تدوین: رضا کردبچه، عکاس: علی حمیدنژاد، تصویربردار پشت صحنه: عرفان فرهادی، دستیار تولید: روح الله رهبری، امور بیمه: پرهام کریمی، مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

عکس های بازیگران ، داستان و زمان پخش سریال چرخ فلک از شبکه یک