کتاب عاشقانه و زیبای ” من پیش از تو ” را با نگاه یک عاشق دانلود کنید
کتاب عاشقانه و زیبای ” من پیش از تو ” را با نگاه یک عاشق دانلود کنید

کتاب عاشقانه و زیبای ” من پیش از تو ” را با نگاه یک عاشق دانلود کنید شاید بارها یک معلول جسمی و حرکتی را از نزدیک دیده باشید. با او گپی کوتاه زده اید و یا با این معلولهای ضایع نخاعی که قادر به کمترین حرکت هستند زندگی کرده اید. اما می شود این […]

کتاب عاشقانه و زیبای ” من پیش از تو ” را با نگاه یک عاشق دانلود کنید

کتاب عاشقانه و زیبای " من پیش از تو " را با نگاه یک عاشق دانلود کنید

شاید بارها یک معلول جسمی و حرکتی را از نزدیک دیده باشید. با او گپی کوتاه زده اید و یا با این معلولهای ضایع نخاعی که قادر به کمترین حرکت هستند زندگی کرده اید. اما می شود این آدمها را طور دیگر هم دید. نگاهی که لوئیزا کلارک عاشق به یک معلول دارد که با دانلود کتاب” من پیش از تو” می خوانید.

رمان انگلیسی من پیش از تو را خانم “جوجو مویز” روزنامه‌نگاری انگلیسی نوشته است که حالا در ۴۸ سالگی به سر می برد. مویز در زمره چند نویسنده‌ای است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه (Romantic Novelists’ Association) شده است و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.

جدال بین مرگ و زندگی است. ویلیام ترینر مرد سی و پنج ساله ای از خانواده متول است که از لوئیزا کلارک می خواهد زندگی را تجربه کند.ولوئیزا از آن سو قصد منصرف کردن ویل از مرگرا دارد. رمان عاشقانه ” من پیش از تو” داستانی است که دانلود کتاب می تواند مخاطب را به چالشی بکشاند که شاید هرگز فکرش را نمی کند.

مویز که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای رمان میوه خارجی و بار دوم در سال ۲۰۱۱ برای رمان آخرین نامه از معشوق خود برنده این جایزه شد. او فارغ التحصیل رویال هالووی و کالج نیو بدفورد دانشگاه لندن است.

مویز در سال ۱۹۹۲ برنده یک بورس مالی از روزنامه ایندیپندنت برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری در دانشگاه شهر (City University) در لندن شد. او پس از آن به مدت ۱۰ سال در سمت‌های مختلف برای روزنامه ایندیپندنت کار کرد و در سال ۱۹۹۸ دستیار سردبیر اخبار و در سال ۲۰۰۲ مسئول بخش هنر و رسانه شد و شاید یکی از جلوه های تاثیر گذاری قلم او همین روزنامه نگاری مویز باشد تا داستانهایی قابل باور بنویسد داستانهایی که خرید کتاب را نزد مخاطبانش پررونق می کند.

رمان من پیش از تو نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. هرچند خریدکتاب نزد مخاطبان و منتقدان به صورت کلی مثبت بود و حتی یو اس ای تودی و نیویورک تایمز هر دو این کار را ستودند اما مدافعان حقوق افراد ناتوان از کتاب و فیلم انتقاد کردند چون داستان بر این تأکید داشت که ویل برای جامعه مانند یک سربار عمل می کند.

دانلود کتاب من پیش از تو از تصادف ویل شروع می شود. مردی سی و پنج ساله، سهامدار یک شرکت واقع در لندن که خدای مسائل مالی، ماجراجویی، ورزشکار، اهل سفر و همیشه عاشق است اما در یک تصادف با موتور دچار معلولیت نخاعی می شود.

من پیش از تو از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است که مریم مفتاحی در ایران آن را ترجمه کرده است. و علاقمندان می توانند دانلود کتاب را که تا کنون به چاپ بیست و چهارم رسیده است را در نرم افزار کتاب خوان فیدیبو جستجو کنند.

با خرید کتاب و دانلود کتاب از طریق فیبیدو داستان دختری را مخاطبان می خوانند که در یک محله پایین زندگی می کند. او برنامه مشخصی برای زندگی ندارد. و همین که در یک کافه کار می کند و با زندگی آدمهای متفاوت آشنا می شود برایش کافی است. اما فروختن کافه از سوی فرانک دنیای کوچک لوئیزا را دگرگون میکند. “فکرش را نمی کردم که از دست دادن کار مثل از دست دادن دست و پا باشد-چیزی که بدون خواست خودت و برای همیشه از دست می رود.”

دانلود کتاب از طریق مویایل و یا تبلت و کامپوترهای شخصی مخاطب را به دنیای لوئیزا بیست و شش ساله می برد که برای از دست دادن کارش احساس بی کفایتی می کند. دختری با انرژ یهای مثبت و کمی وراج که به طرز عجیب و غریب لباس می پوشد و هرگز به این فکر نکرده آینده ای داشته باشد. دانشگاه برود و یا حتی از زادگاهش کمی دورتر شود اما همیشه از دست دادنها هم بد نیست چرا که از دست دادن کار لوئیزا باعث می شود پا به خانه ویل برای کار بگذارد.

همچنین بخوانید:  بدون هزینه به ثروت برس

ویل غمگین ترین مردی است که به عمرم دیده ام، با گذر ایام دریافتم شرایطش فقط مربوط به اسارت در صندلی چرخدار نیست، بلکه به فهرست بلند بالا و بی پایانی مربوط می شود که می توانند عواقب بدی در پی داشته باشند.مردی که اسیر رختخواب است و منتظر است کسی بیاید و بلندش کند.

داستان ویل و لوئیزا را نشر آموت در ایران چاپ کرده است. و نسخه التکرونیکی خرید کتاب و دانلود کتاب از طریق نرم افزار فیبیدو برای کاربران امکان پذیر است. وقتی ناخواسته به یک زندگی کاملا جدید رانده می شوی کارت به جایی می کشد که با خودت فکر کنی چه کسی هستی، یا از نظر دیگران چه جور آدمی هستی. و خرید کتاب و خواندن داستان ویل و لوئیزا سبب می شود دوباره به جریان زندگی نگاهی دوباره داشت.

یکی که روی صندلی چرخدار است اما قبل از تصادف زندگی کرده است اما آن یکی ازاد است اما هنوز زندگی را آغاز نکرده. شاید در وهله اول لوئیزا می خواست به ویل ناتوان کمک کند اما این ویل است که به لوئیزا کمک می کند تا باقی عمرش را به سبک دیگری زندگی کند. و با دانلود کتاب مخاطب این فهم از زندگی را در می یابد.

دانلود کتاب ویل ماجراجو مخاطب را با چالشی حزن انگیز روبرو می کند. او قبلا زندگی را طور دیگر تجربه کرده است و حالا این صندلی ها و این بی حرکتی را نمی تواند تحمل کند. کسی که تمام دنیا را سفر کرده است و حالا باید در یک صندلی بنشنید تا کسی لقمه ای نان در دهان او بگذارد. ویل قادر به انجام دادن کارهای خود نیست. پس می خواهد خودکشی خودخواسته انجام دهد. ماجرایی که لوئیزا متوجه آن می شود و به هر کاری دست می زند که شاید این مرد را که حالا عاشقش شده ، از این اقدام منصرف کند.

من می دانم که میتوانم خوشحالت کنم. و  مطمئنم که تو هم می توانی خوشبختم کنی… تو از من آدمی ساختی که اصلاً تصورش را هم نمی کردم. حتی با این شرایطی که داری باز هم میتوانی شادم کنی. از تمام آدم های دنیا فقط می خواهم کنار تو باشم، تو را به هر کسی ترجیح میدهم، حتی این تویی که به نظر خودت از دست رفته است. اینها را لوئیزا می گوید تا شاید حرفهای او ویل را از قصدش منصرف کند اما ویل منطق خودش را دارد.

لحظات گاهی به طور طبیعی سپری می شوند و گاهی غیرعادی. بعضی اوقات انگار زمان کش آمده است و بعضی اوقات هم زندگی، زندگی واقعی، عین برق و باد می گذرد… می دانی، هیچ کس حاضر نیست حرفی در مورد این بشنود. هیچ کس نمی خواهد تو از ترست برایش حرف بزنی. یا از دردت. هیچ کس نمی خواهد بداند چقدر بد است که دیگر نمی توانی با زنی بخوابی، نمی توانی غذایی با دست های خودت بخوری، هیچ وقت نمی توانی بچه ی خودت را بغل کنی. هیچ کس نمی خواهد بداند…

رمان ” من پیش از تو” هفتمین اثر جوجو مویز است که نرم افزار فیبیدو دانلود کتاب را برای مخاطبان آسان تر کرده است و می توانند خرید کتاب را ارزان تر انجام دهند. مویز روزنامه نگار و نویسنده انگلیسی اولین کتاب خود را با عنوان باران پناه دهنده در سال ۲۰۰۲ منتشر کرد.

اولین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فارسی به نام فیبیدو با رعایت حقوق مولف و مترجم و ناشر دانلود کتاب را در اختیار علاقمندان به ” من پیش از تو” گذاشته است تا با خواندن این کتاب تعمقی کنند بر جریان زندگی خود.

کتاب عاشقانه و زیبای ” من پیش از تو ” را با نگاه یک عاشق دانلود کنید