آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت سیب گلاب از غذاهای خوشمزه و لذیذ کشومان را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم خورش سیب گلاب گوشت ران گوسفندی […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه و مجلسی

خورش سیب گلاب خوشمزه,خورش سیب گلاب مجلسی,خورش سیب گلاب,خورشت سیب گلاب

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت سیب گلاب از غذاهای خوشمزه و لذیذ کشومان را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم خورش سیب گلاب

  • گوشت ران گوسفندی دویست گرم
  • سیب گلاب سه عدد
  • شیره خرما یا انگور نصف پیمانه
  • پیاز داغ سه قاشق سوپخوری
  • آرد ذرت یک قاشق سوپخوری
  • سرکه دو قاشق سوپخوری
  • نمک و فلفل به میزان لازم

خورشت قورمه سبزی,خورش قورمه سبزی,قورمه سبزی,قرمه سبزی

طرز تهیه خورش سیب گلاب

با آموزش طرز تهیه خورشت سیب گلاب از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه ابتدا باید در یک قابلمه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود.

سپس پیاز داغ را همراه با گوشت خرد شده داخل قابلمه بریزید و آنها را تفت دهید تا رنگ گوشت کمی تغییر کند. مقداری آب اضافه کنید و در قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا گوشت با حرارت ملایم بپزد. سیب ها را پوست بگیرید، هسته‌های آنها را جدا کنید و به صورت درسته آماده کناری بگذارید.

خورشت سیب گلاب را با سیب های درشت تر هم می توانید درست کنید، فقط باید آن ها را به قطعات کوچک تر خرد کنید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس سیب‌ها را داخل آن کمی تفت دهید.

بعد از این که گوشت پخت، سیب‌ها را همراه با شیره خرما یا انگور و سرکه به خورش اضافه کنید. حدود ۲۰ دقیقه برای پخت سیب کافی است. به میزان لازم نمک و فلفل هم به خورش اضافه کنید. در یک کاسه کوچک آرد ذرت را در مقداری آب سرد حل کنید، سپس آن را به خورش اضافه کنید.

صبر کنید تا خورش سیب گلاب شما جا بیفتد، سپس آن را همراه با برنج سرو کنید. برای اینکه طعم ملسی داشته باشید می توانید مانند خورش فسنجان از رب انار در خورش سیب گلاب تابستانی خوشمزه استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد هندوانه یونانی در منزل

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش سیب گلاب خوشمزه و مجلسی