آموزش کامل طرز تهیه خورش هویج تبریزی خوشمزه و مجلسی
آموزش کامل طرز تهیه خورش هویج تبریزی خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش هویج خوشمزه و مجلسی تبریزی را از نمکستان بیاموزید. ابتدا باید پیاز را رنده کنید و در مقداری روغن کمی تفت دهید...

نمکستان: برای این پست آموزش طرز تهیه خورش هویج تبریزی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم برای خورش هویج :

هویج ۴۰۰ گرم
مرغ ۴۰۰ گرم
آلو ۱۰۰ گرم
رب گوجه فرنگی ۳ قاشق غذاخوری
زعفران ۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم

خورش هویج خوشمزه,خورشت هویج تبریزی,خورشت هویج,خورش هویج

طرز تهیه خورش هویج تبریزی :

با آموزش طرز تهیه خورشت هویج از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خورش هویج تبریزی خوشمزه ابتدا باید پیاز را رنده کنید و در مقداری روغن کمی تفت دهید.

مرغ خرد شده را به پیاز اضافه کنید و به مدت سه تا چهار دقیقه کمی تفت دهید تا تغییر رنگ بدهد. سپس رب گوجه را اضافه کنید و تفت دهید تا رب رنگ باز کند. نمک و فلفل را به مرغ اضافه کنید و بعد از جوش آمدن در قابلمه را ببندید و شعله را کم کنید.

هویج‌ها را پوست بگیرید و به صورت خلال خرد کنید. در یک ماهیتابه کمی روغن بریزید و هویج‌ها را کمی سرخ کنید. بعد از این‌ که حدود یک ساعت از پخت مرغ گذشت و نیم‌پز شد هویج را به همراه آلو به خورش اضافه کنید تا با هم پخته شوند.

در نهایت زعفران را نیز به خورش اضافه کنید. این غذا باید با شعله کم و آهسته پخته شود تا خوب جا بیفتد. در این خورش از گوشت گوسفندی نیز می توانید استفاده کنید ولی فقط نمک را در مرحله آخر اضافه کنید چون باعث دیر پختن گوشت می شود.

طرز تهیه خورش هویج خوشمزه,دستور پخت خورشت هویج تبریزی, o,vaj i,d[