آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه به سبک رستورانی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه به سبک رستورانی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد برنج ۴ لیوان پیاز ۳ عدد زرشک […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

زرشک پلو با مرغ نذری,زرشک پلو با مرغ خوشمزه,زرشک پلو با مرغ,زرشک پلو

زرشک پلو با مرغ مجلسی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
برنج ۴ لیوان
پیاز ۳ عدد
زرشک ۱ لیوان
شکر ۲ قاشق مرباخوری
مرغ ۳۰۰ گرم
کره ۱ قاشق غذاخوری
روغن مایع ۲ قاشق غذاخوری
سیب زمینی ۱ عدد
زعفران به میزان لازم
نمک و زردچوبه به میزان لازم

شیرین پلو مجلسی,شیرین پلو خوشمزه,شیرین پلو,شیرین پلو

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ,دستور پخت زرشک پلو با مرغ, cva; g, fh lvy

زرشک پلو با مرغ

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ

با آموزش طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه یک زرشک پلوی مجلسی و خوشمزه ابتدا تکه‌های مرغ را بدون افزودن هیچ گونه ادویه‌ در ۲ قاشق غذاخوری روغن سرخ کنید.

بعد از طلایی شدن مرغ ها ، پیازها را نگینی ریز خرد کنید و به قابلمه بیفزایید و پس از افزودن نمک و زردچوبه ، مقداری آب بریزید و بگذارید روی حرارت ملایم پخته شوند. در قابلمه‌ای که آب در حال جوشیدن است، برنج را بریزید و بعد از گذشت چند دقیقه آن را آبکش کنید.

در تابه‌ای کوچک کره، شکر، زعفران و زرشک بریزید و پس از آب شدن کره، کمی آب به آن‌ها اضافه کنید و این مخلوط را از روی حرارت بردارید تا هم زرشک‌ها قرمز بمانند و هم زعفران رنگ خود را به سایر محتویات بدهد.

برنج را بعد از دم کشیدن در ظرف بکشید و روی آن را با برنج مخلوط شده با زرشک و زعفران بپوشانید. در ظرفی دیگر هم مرغ را بریزید و در کاسه‌ای کوچک آب مرغ را سرو کنید. برای خوشمزه تر شدن غذا می توانید سیب زمینی هم سرخ کنید و در کنار مرغ سرو نمایید.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد هویج خوشمزه و مجلسی با کشمش

استانبولی پلو با گوشت چرخ کرده,استانبولی پلو با لوبیا سبز,استانبولی پلو با مرغ,استانبولی پلو با سیب زمینی,استانبولی پلو با گوشت,استانبولی پلو

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوشمزه به سبک رستورانی