آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه با قارچ و پنیر
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه با قارچ و پنیر

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه با قارچ و پنیر سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم دلمه کوکتل پیاز متوسط 1 عدد قارچ   200 گرم کره […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه با قارچ و پنیر

دلمه کوکتل گوشت,دلمه کوکتل خوشمزه,دلمه کوکتل مجلسی,دلمه کوکتل

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم دلمه کوکتل

  • پیاز متوسط 1 عدد
  • قارچ   200 گرم
  • کره 100 گرم
  • پنیر موزارلا 150 گرم
  • نمک و فلفل سیاه  به میزان لازم
  • رب گوجه فرنگی  2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده 1 قاشق غذاخوری
  • سوسیس گوشت بزرگ  10 عدد
  • گوشت چرخ کرده گوساله  250 گرم

طرز تهیه دلمه تره‌ فرنگی,دلمه تره‌ فرنگی خوشمزه,دلمه تره‌ فرنگی مجلسی,دلمه تره‌ فرنگی

طرز تهیه دلمه کوکتل

با آموزش طرز تهیه دلمه کوکتل از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه دلمه کوکتل خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و در کره تفت می دهیم تا طلایی شود. سپس گوشت چرخ کرده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا گوشت بپزد و تغییر رنگ بدهد.

فلفل دلمه ای و قارچ را نگینی ریز خرد کرده و به مواد اضافه می کنیم و بعد رب و ادویه ها را اضافه کنید و تفت داده تا عطر آن آزاد شود. سپس جعفری ساطوری خرد شده را اضافه می کنیمو تفت می دهیم تا کمی سبک شود. قارچ ها را هم نگینی یا ورقه ای خرد کنید و به موادتان در مرحله آخر اضافه کنید.

هنگامی که قارچ را اضافه می کنید حرارت را زیاد کنید تا قارچ آب نیندازد. سوسیس ها را طولی برش زده و داخل آن را به صورت یک بیضی خالی کرده و سوسیس های خارج شده را نیز ریز خرد کرده و به مواد گوشتی اضافه می کنیم.

دیواره داخل و بیرون سوسیس ها را با روغن چرب کرده و یک قاشق غذاخوری از مواد گوشتی را داخل آن قرار داده و روی مواد را کمی پنیر پیتزا می ریزیم. فر را روی دمای 180 درجه گرم کرده و کف سینی فر را کاغذ روغنی انداخته و سوسیس ها را روی کاغذ قرار داده و طبقه وسط فر به مدت 15 دقیقه قرار داده تا پنیر آب شود.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ذرت خوشمزه و مجلسی با شیر

سپس کوکتل ها را از فر خارجی نمایید ، در ظرف مناسب بچینید و با سس و سبزیجات تازه ماننده جعفری تزیین نمایید و سرو نمایید. توجه داشته باشید این غذا تقریبا مانند غذاهای فست فودی است و طعمی مانند دلمه های معروف مثل دلمه برگ مو ندارد.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه کوکتل خوشمزه با قارچ و پنیر