آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه مقوی و سالم
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه مقوی و سالم

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه مقوی و سالم سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سوپ کودک هویج یک عدد سیب زمینی یک عدد آب نیم […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه مقوی و سالم

سوپ کودک 2 ساله,سوپ کودک 7 ماهه,سوپ کودک 6 ماهه,سوپ کودک ساده,سوپ کودک

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سوپ کودک

  • هویج یک عدد
  • سیب زمینی یک عدد
  • آب نیم لیتر
  • آرد برنج سه قاشق مربا خوری
  • روغن زیتون یک قاشق مربا خوری

سوپ شیر خوشمزه,سوپ شیر مجلسی,سوپ شیر و خامه,سوپ شیر ساده,سوپ شیر

طرز تهیه سوپ کودک

با آموزش طرز تهیه سوپ کودک ساده از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه سوپ کودک خوشمزه ابتدا باید پیاز و سیب زمینی را خیلی ریز خرد کنید و داخل قابلمه بریزید.

آب را روی مواد بریزید و در ظرف را قرار دهید تا مواد روی حرارت پخته شوند. هنگامی که هویج و سیب زمینی پخته شدند (آب باقیمانده در درون قابلمه حدود یک استکان باید باشد) ظرف را از روی حرارت بردارید.

آب سوپ را جدا کرده و مواد داخل قابلمه را کاملاً له کنید و یا از صافی عبور دهید تا کاملاً نرم و یکنواخت شوند.دو قاشق از این موادی که له کرده اید را داخل آب غذا اضافه کنید و آرد برنج پخته شده و آماده را داخل آن بریزید.

یک قاشق مرباخوری از روغن زیتون را هم به مواد اضافه کنید، با کمک قاشق غذا را کاملاً هم زده و بدون اضافه کردن نمک و یا شکر آن را به کودک بدهید. در صورتی که کودک دچار یبوست است، از دادن لعاب برنج و اضافه کردن هویج به سوپ او خودداری کنید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کودک خوشمزه مقوی و سالم