آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی برای کودک و نوزاد
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی برای کودک و نوزاد

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی برای کودک و نوزاد سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ ماهیچه خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سوپ ماهیچه ماهیچه گوسفندی یک عدد پیاز متوسط یک عدد […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی برای کودک و نوزاد

سوپ ماهیچه با جو,سوپ ماهیچه با برنج,سوپ ماهیچه خوشمزه,سوپ ماهیچه

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ ماهیچه خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سوپ ماهیچه

  • ماهیچه گوسفندی یک عدد
  • پیاز متوسط یک عدد
  • هویج نسبتا بزرگ یک عدد
  • ورمیشل دو استکان پر
  • جعفری خرد شده دو استکان پر
  • نخود یک استکان پر

سوپ قارچ و جو پرک,سوپ قارچ خوشمزه,سوپ قارچ مجلسی,سوپ قارچ

طرز تهیه سوپ ماهیچه

با آموزش طرز تهیه سوپ ماهیچه از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سوپ ماهیچه ابتدا گوشت را به همراه پیاز خرد کنید و با نخود و ۲ کاسه بزرگ آب از صبح بگذارید تا برای ۲ الی ۳ ساعت کامل بپزد.

گوشت مورد استفاده در این سوپ باید بعد از پختن و موقع سرو سوپ در دهان آب شود. هویج را پوست گرفته و بصورت نگینی خرد کنید و در زمان نیم ساعت مانده به پایان پخت آن را هم به گوشت اضافه کنید تا خوب بپزد.

زمانی که هویج پخته شد رشته ورمیشل را به سوپ بیفزاید و بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه جعفری خرد شده را نیز اضافه کنید. بعد از یکی دوجوش سوپ را سرو کرده با آبلیموی تازه میل نمایید. این سوپ رنگ و عطر بسیار خوبی دارد و به دلیل داشتن جعفری سرشار از ویتامین ث می باشد.

توجه داشته باشید که جعفری را در آخر اضافه کنید چون اگر جعفری تازه بیش از حد در آب جوش بماند باعث می شود که خواص غذایی جعفری تا حدود زیادی از بین برود و طراوت رنگش هم از بین برود و تیره شود.

برای این سوپ مقوی می توانیم از آب قلم هم استفاده کنیم اما توصیه ما اینست از ماهیچه استفاده نمایید زیرا با استفاده از ماهیچه طعم سوپ خیلی دلپذیر تر خواهد شد. در مواقع ضروری می شود از آب قلم در سوپ استفاده کرد.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه سالاد نیمرو و اسفناج یک صبحانه لذیذ و پروتئینی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ ماهیچه مقوی برای کودک و نوزاد