آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی و خوشمزه
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی و خوشمزه

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی و خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد تربچه ۱۵ عدد پیازچه ۱۵ شاخه کاهو ۵ برگ […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی و خوشمزه

سالاد مدیترانه ای رژیمی,سالاد مدیترانه ای مجلسی,سالاد مدیترانه ای

سالاد مدیترانه ای رژیمی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
تربچه ۱۵ عدد
پیازچه ۱۵ شاخه
کاهو ۵ برگ
کلم برگ ۲ برگ
پیاز ۱ عدد
خیار ۱ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
فلفل دلمه‌ ای ۱ عدد
آبلیمو ۳ قاشق غذاخوری
سرکه ۳ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم

سالاد سنگاپوری رژیمی,سالاد سنگاپوری خوشمزه,سالاد سنگاپوری

طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی,دستور سالاد مدیترانه ای مجلسی,سالاد مدیترانه ای

سالاد مدیترانه ای مجلسی

طرز تهیه سالاد مدیترانه ای

با آموزش طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی ابتدا باید درون یک ظرف آبلیمو و سرکه به اندازه مساوی ریخته و خوب مخلوط کنید تا سس سالاد شما آماده شود.

می توانید آبلیمو و سرکه کمتر یا بیشتری نسبت به ذائقه خود استفاده نمایید. اکنون یک ظرف بزرگ انتخاب کرده و تمامی مواد ذکر شده در بالای دستور را به صورت نگینی و ریز خرد کنید و داخل ظرف بریزید و سپس سس آماده شده را روی آن بریزید.

سالاد را برای مدت حداقل ۱ ساعت درون یخچال بگذارید و بعد نوش جان کنید. این سالاد یک سالاد رژیمی است و برای کاهش وزن بسیار مناسب می باشد. برخی این سالاد را به صورت معمولی و با سس فرانسوی تهیه می کنند.

در این سالاد زیبا و خوش آب و رنگ می توانید مقداری پنیر سفید هم به صورت مربع های کوچک اضافه کنید ، همچینین برخی مناطق از زیتون سیاه برای تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی استفاده می کنند که طعم خاصی به آن می دهد.

سالاد آلمانی خوشمزه,سالاد آلمانی مجلسی,سالاد آلمانی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مدیترانه ای رژیمی و خوشمزه