آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. پیشنهاد ما : آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی مواد لازم مقدار مواد سیب زمینی […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه

طرز تهیه و دستور سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه و مجلسی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

پیشنهاد ما : آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی

مواد لازم مقدار مواد
سیب زمینی ۵۰۰ گرم
ژامبون خرد کرده ۱۵۰ گرم
روغن مایع ۱ قاشق سوپخوری
جعفری ساطوری کرده ۵۰ گرم
پیازچه ی خرد کرده ۱۰ ساقه
خیارشور خرد کرده ۱۰۰ گرم
زیتون سبز و سیاه ۱۰۰ گرم
خامه ۵۰ میلی لیتر
سس مایونز ۱۰۰ گرم
نمک و فلفل به میزان لازم

درست کردن سالاد سیب زمینی رژیمی با پیازچه در منزل

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی

با آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی ابتدا باید سیب زمینی را درون ظرفی ریخته و آب پز کنید و داغ است پوست آن را بکنید.

بعد از اینکه سیب زمینی خنک شد آن را به شکل حبه ای خرد کنید.درون تابه ای مقداری ردغن بریزید و ژامبون را درون آن تفت بدهید. یک کاسه مناسب انتخاب کنید و درون آن جعفری را به همراه ، پیزچه ، سیب زمینی ، ژامبون ، نمک ، فلفل ، خیار شور و زیتون بریزید و با هم مخلوشان کنید.

پیشنهاد ما : طرز تهیه سالاد سیب زمینی گرم

بعد از مخلوط کردن مواد خامه و مایونز را نیز اضافه کنید و مخلوطشان کنید.سالاد را برای ۱ ساعت درون یخچال بگذارید تا خوب جا بیوفتد.سالاد شما آماده است آن را تزیین کرده و نوش جان کنید.

این سالاد برای کسانی که دنبال غذاهای رژیمی می باشند بسیار مناسب است و می تواند در برنامه غذاییشان جای بگیرد. اکثر غذاهای رژیمی طعم جالبی ندارند این سالاد هم طعم خوبی دارد هم اینکه برای سالامت بدن مناسب است.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی خوشمزه