آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و مجلسی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. پیشنهاد ما : آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی مواد لازم مقدار مواد گوشت بلدرچین ۱ کیلوگرم آب […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کباب بلدرچین ساده در فر ذغالی خوشمزه مجلسی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

پیشنهاد ما : آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی

مواد لازم مقدار مواد
گوشت بلدرچین ۱ کیلوگرم
آب لیموترش ۲ پیمانه
پیاز خلال شده ۳ عدد
زعفران دم کرده ۲ قاشق چایخوری
پاپریکا به مقدار لازم
روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
کرفس خرد شده یا برگ بو به مقدار لازم
جعفری تازه به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه کباب بلدرچین

با آموزش طرز تهیه کباب بلدرچین از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه کباب بلدرچین ابتدا باید بلدرچین را بعد از تمیز کردن با ۲ لیوان آب، ۱ عدد پیاز خرد کرده و دو برگ بو یا ساق کرفس و چند ساقه جعفری داخل قابلمه ای بریزید

و روی حرارت قرار دهید تا نیم پز بشود و آب آن به خوردش برود. سپس با کارد تیز پوست بلدرچین را می‌کنیم و قطعات سینه و ران را جدا می‌کنیم و استخوان‌های سینه را می‌گیریم.

پیشنهاد ما : طرز تهیه جوجه کباب

درظرفی سسی را که از روغن زیتون یا کره آب کرده و آبلیمو و نمک و فلفل است  آماده می‌کنیم. گوشت بلدرچین را در سس می‌خوابانیم و برای ۱ ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا مزه دار شود.

بعد از این مدت گوشت بلدرچین را به سیخ بکشید و روی حرارت ملایم کباب می‌کنیم. مدت زمان کباب کردن آن از جوجه طولانی تر است و حرارت باید ملایم تر باشد. در حین کباب شدن مرتب روی  آن سس کره و آبلیمو بمالید تا کاملاً کباب پخته و برشته شود.

گوشت بلدرچین خواص بسیار زیادی دارد که می توانید با تهیه کباب بلدرچین از این فواید بهره ببرید. مقداری کمی کره هم می توانید روی بلدرچین ها بزنید تا گوشت خشک نشود و چرب و نرم شود.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ رشته فرنگی خوشمزه با مرغ

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بلدرچین خوشمزه و مجلسی