عکس های یوسف تیموری و همسرش راپان + ماجرای جالب ازدواج در تایلند
عکس های یوسف تیموری و همسرش راپان + ماجرای جالب ازدواج در تایلند
یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر ایرانی است. در این پست بیوگرافی کامل و عکس های یوسف تیموری را گردآوری می کنیم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید.

نمکستان: یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر ایرانی است. در این پست بیوگرافی کامل و عکس های یوسف تیموری را گردآوری می کنیم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر ایرانی است. او هم اکنون یکی از کمدین‌های محبوب در ایران است. وی در چند فیلم‌جدی نیز ایفای نقش کرده و در آن‌ها نیز خوش درخشید و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شد. او فعالیت بازیگری خود خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری به ورزش بوکس و نواختن گیتار نیز می‌پردازد.

یوسف تیموری ,یوسف تیموری و مادرش,یوسف تیموری و پدرش,پدر زن یوسف تیموری,مادر زن یوسف تیموری

ماجرای ازدواج در تایلند

برای یوسف تیموری ازدواج با دختر ایرانی اسان نبوده است و به همین دلیل با یک دختر تایلندی عروسی کرده است. در این باره این طور توضیح داده است:

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

کشور تایلند کشور خیلی متمدنی است.می گویید چرا، خب چون انجا فقط ازدواج تک همسری است و همسر یوسف وقتی از او شنیده است که در ایران می توان چند همسر داشت ماتش برده است چون در فرهنگ شان چنین چیزی نیست.

همسر یوسف تیموری اولین باری که او را دیده تصور کرده که این جوان از اهالی ترکیه یا کشورهای عربی غیر خلیجی باشد. وقتی یوسف تیموری به او گفته یک بازیگر مشهور است باورش نمی شده است.

اول ها فکر میکرد که یوسف تیموری برای اینکه جلوی او در بیاید به دوستانش یواشکی می گفته که بیایند و جلوی او ازش امضا بگیرند. اما حالا می داند که این کمدین را همه می شناسند.

نگاهش به ایران هم عوض شده است. اوایل فکر نمی کرد ایران کشور پیشرفته ای باشه و تصور می کرد یک سرزمین قدیمی هست! اما حالا می داند که ایران پیشرفت کرده و با کشورهای دیگر هم روابط خوبی داره.

یوسف تیموری,بیوگرافی یوسف تیموری,اینستاگرام یوسف تیموری,d,st jdl,vd

یوسف تیموری و علی صادقی

یوسف تیموری با انتشار تصویر خودش و علی صادقی نوشت: یک روز خوب سرصحنه فیلم با دوست قدیمی و همکار عزیزم علی جان صادقی.امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه.

یوسف تیموری و علی صادقی

یوسف تیموری در پشت صحنه فیلم

یوسف تیموری با انتشار تصویر خودش ، بهنوش بختیاری ، سحر قریشی و احمد ایراندوست نوشت: یک روز خوب دیگه من و بهنوش و سحر و رضا و احمد ایراندوست و….سرصحنه فیلم برداریمون. امیدوارم امروز هم مثل هر روز لبخند روی لباتون باشه. دوستان خوبم دوستتون دارم از ته دل…

یوسف تیموری ، بهنوش بختیاری ، سحر قریشی و احمد ایراندوست

یوسف تیموری و پسرش

یوسف تیموری با انتشار تصویر خودش پسرش آرمین نوشت: دوستان خوبم بیشتر از قبل دوستتون دارم که اگه بفهمین من چقدر دوستش دارم میدونم کسی نیست که دلش غیر از این باشه هممون تقریبا مثل همیم. امیدوارم کانون خانواده محترمتون مثل یه خانواده مهربون و نمونه باهم زیر سقف یه خونه همیشه گرم و عاشقونه تا بینهایت زندگیتون باقی بمونه

همچنین بخوانید:  عکس جدید و دیده نشده فریبا نادری و برادرش

یوسف تیموری,یوسف تیموری و فرزندش,یوسف تیموری و پسرش

یوسف تیموری و جواد عزتی

یوسف تیموری با انتشار تصویر خودش و جواد عزتی نوشت: جواد عزتیِ گل یکی از بهترین دوستانم که مثل شما عزیزان دوستش دارم و بسیار خوشحالم که این همکار و دوست خوبم ماه تولدش با من یکیه و هر دومون متولد دی ماه هستیم . امیدوارم ماه تولدتون هر ماهی که هست سالیان سال سلامت باشید و خنده و شادی در روی ماهتون نمایان باشه

یوسف تیموری و جواد عزتی

یوسف تیموری در سریال پنچری

یوسف تیموری و شهره سلطانی در سریال پنچری. این مجموعه داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

یوسف تیموری و شهره سلطانی,عکس یوسف تیموری در سریال پنچری,راپان تیموری واقف

یوسف تیموری در فیلم خواستگار محترم

یوسف تیموری و فرهاد آئیش در نمایی از فیلم خواستگار محترم. در خلاصه داستان فیلم سینمایی خواستگار محترم آمده است که احمد مرادی که حدود ۴۰ سال پیش به دلیل عدم موفقیت در خواستگاری از دختری به نام «اختر» به فرانسه مهاجرت کرده، اینک بنا به توصیه پزشکان معالج خود به ایران بازمی گردد و همزمان به جست و جوی دوستان و آشنایان می پردازد در حین این جست و جو «اختر» را درمی یابد، اما…

یوسف تیموری و فرهاد آئیش,یوسف تیموری در فیلم خواستگار محترم,فیلم های یوسف تیموری

یوسف تیموری در فیلم دختر میلیونر

یوسف تیموری و مهران غفوریان در فیلم دختر میلیونر. داستان این فیلم کمدی درباره دختریست که بعد از فوت پدرش صاحب ثروتی میلیونی می شود و در بین پسر عمویش که انسان خوبی نیست به دنبال تصاحب این ثروت و فریب دختر عمویش است که دختر میلیونر با دو نفر آشنا می شود و …

یوسف تیموری و مهران غفوریان,یوسف تیموری در فیلم دختر میلیونر,همسر اول یوسف تیموری

یوسف تیموری در فیلم دختر شیرینی فروش

در خلاصه داستان فیلم دختر شیرینی فروش آمده است که پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند ولی ۲۰ سال است به‌دلیل دخالت خانواده‌هایشان موفّق به این کار نشده‌اند!

یوسف تیموری فیلم دختر شیرینی فروش,یوسف تیموری و دخترش,یوسف تیموری و پسرش

یوسف تیموری در مجنون لیلی

یوسف تیموری و السا فیروز آذر در نمایی از فیلم مجنون لیلی. در خلاصه فیلم مجنون لیلی آمده است که مجنون لیلی از ۵ اپیزود تشکیل شده و در رابطه با کادوی ولنتاینی است که بین چندین نفر دست به دست می‌چرخد تا نهایتاً …

یوسف تیموری و السا فیروز آذر,یوسف تیموری در فیلم مجنون لیلی, یوسف تیموری و همسر اولش

یوسف تیموریدر فیلم موش

یوسف تیموری و آتیلا پسیانی در فیلم موش. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که اوضاع ملتهب و سیاسی عراق امروز، زندگی مشترک خالد و ضحی ـ عکاس و خبرنگار یک روزنامه محلی ـ را مثل همه مردم آن سرزمین مورد هجوم قرار می دهد. اما عکس العمل برخلاف تئوری پیش بینی شده است…

یوسف تیموری و آتیلا پسیانی,یوسف تیموری در فیلم موش,فیلم های یوسف تیموری

یوسف تیموری در فیلم در شب عروسی

یوسف تیموری و اکبر عبدی در فیلم در شب عروسی. در خلاصه داستان فیلم در شب عروسی آمده است که در شب عروسی داستان شاهرخ و سحر است که در شب عروسی شان حادثه‌ای باعث می‌شود به واقعیت‌هایی از زندگی خود و اطرافیانشان دست پیدا کنند.

یوسف تیموری و اکبر عبدی , یوسف تیموری در فیلم در شب عروسی

زندگینامه یوسف تیموری و همسرش

یوسف تیموری,بیوگرافی یوسف تیموری,اینستاگرام یوسف تیموری,d,st jdl,vd

عکس و بیوگرافی کامل یوسف تیموری و همسرش راپان